مسافران آسمان...

رفتم که خار از پا کشم،محمل زچشمم دور شد***یک لحظه من قافل شدم صد سال راهم دور شد

 
 
مسافران آسمان...
|

 

اهل کوچه همه رفتند ولی ما ماندیم               حقمان است اگر بی کس و تنها ماندیم

  

 

 در به روی همه وا بود و نمی دانستیم                شهر لبریز خدا بود و نمی دانستیم

  

 

   هیچ تقصیر کسی نیست اگر رنجوریم              روشنی هست ، خدا هست ولی ما کوریم

 



نظرات شما عزیزان:

مريم
ساعت11:30---13 تير 1392
سلام
ممنون از حضورتون...
زند هر کس به تو دست تولا
بساید سر به عرش حق تعالی
به خلق اول و آخر کنم فخر
که هستم بنده همچون تو مولا

"یا اباصالح المهدی ادرکنی"
"اللهم عجل لولیک الفرج"[گل]


شمارو لينك كردم


مريم
ساعت21:58---22 فروردين 1392
بر بانوي مطهرمان گريه مي کنيـــــــم

بر آن هميشه بهترمان گريه مي کنيـم

با اين دو زمزمي که خداوند داده است

بر آيه هاي کوثرمان گريه مي کنيـــــم
سلام اپم و منتظرحضورتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: شهدا, راه خدا,
نویسنده : گمنام
تاریخ : دو شنبه 23 بهمن 1398
زمان : 13:56